دلیل اصلی جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس-راهبرد معاصر

دلیل اصلی جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس

جنجال عبدالکریم حسن در فضای مجازی باعث طرد شدنش از کشور قطر شده بود اما شادی او در استودیو فوتبال برتر ورق را برگرداند
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۴۳

به گزارش راهبردمعاصر؛ عبدالکریم حسن، به دلیل یک جنجال در شبکه های اجتماعی و پاسخی که به کامنت هوادار تیم ملی قطر داده بود، از تیم ملی قطر اخراج و از کشور طرد شده بود. او در پاسخ به کامنت انتقادی یک هوادار گفته بود "آرام باش برادر، مگر جنگ است؟" همین کامنت موج انتقادی گسترده از او را در پی داشت و رفتارهای بعدی این بازیکن توهین به امیر قطر تلقی شد تا جایی که عبدالکریم مجبور به ترک کشورش شود.

 

از ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی جاری (تابستان 1403) چند تیم قطری به شدت خواهان جذب عبدالکریم حسن شدند. قطری ها از هر دری وارد شدند تا ملی پوش سابق خود را به کشورشان بازگردانند. اما چه اتفاقی رخ داد که بازیکن طرد شده از کشور حالا گزینه محبوب تیم های مطرح لیگ ستارگان قطر شد؟

 

ماجرا به روزی برمی گردد که عبدالکریم حسن به همراه ایجنتش در استودیو فوتبال برتر برای تماشای بازی ایران و قطر حضور پیدا کرد. فیلم هایی که از پشت صحنه حین برگزاری بازی ایران و قطر در جام ملت های آسیا منتشر شد، نشان داد عبدالکریم بعد از گل های تیم ملی کشورش به شدت خوشحالی می کند. این ویدیوها در کشور قطر بازتاب زیادی داشت و دل مردم این کشور را با ملی پوش سابق شان صاف کرد./خبرورزشی 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده